تا 850 هزار تومان کد تخفیف سرور آی آر

با استفاده از این کد تخفیف می توانید تا 850 هزار تومان تخفیف جهت خرید هاست و سرور از شرکت سرور آی آر دریافت نمایید. جهت ورود به وب سایت و خرید با تخفیف بر روی دکمه "خرید کنید" کلیک نمایید.

فعلا معتبر
کد تخفیف
خرید کنید

این کد تخفیف مفید بود؟

دیگر تخفیف های سرور آی آر - server.ir

10 درصد کد تخفیف سرور آی آر - server.ir

جهت خرید سرور مجازی و هاست اشتراکی از سرور دات آی آر می توانید از این کد تخفیف 10 درصدی استفاده نمایید. جهت خرید کد تخفیف را کپی نموده و بر روی دکمه "خرید کنید" کلیک نمایید. سپس در مرحله آخر خرید، عبارت کد تخفیف را در کادر مربوطه وارد نمایید.

تخفیف های مشابه

تا 330 هزار تومان کد تخفیف ماندگار وب

این کد تخفیف به شما تا 330 هزار تومان تخفیف جهت خرید انواع هاست از وب سایت ماندگار وب را می دهد. جهت ورود به ماندگار وب و استفاده از این تخفیف جهت خرید، بر روی دکمه "خرید کنید" کلیک نمایید.

10 درصد کد تخفیف آی آر پاور جهت خرید اس اس ال

در صورتی که تمایل به خرید اس اس ال تجاری از شرکت آی آر پاور دارید، میتوانید با استفاده از کد تخفیف "takhfifde" از ده درصد تخفیف برخوردار شوید. جهت ورود به آی آر پاور و خرید اس اس ال با تخفیف بر روی دکمه "خرید کنید" کلیک نمایید.

5 درصد کد تخفیف سون هاست برای محصولات سرور مجازی KVM

با این کد تخفیف می توانید تمامی محصولات  محصولات سرور مجازی KVM را با 5 درصد تخفیف خریداری نمایید. جهت خرید بر روی دکمه "خرید کنید" کلیک نمایید.

تا 310 هزار تومان کد تخفیف پارس وب سرور

با استفاده از این کد تخفیف می توانید تا 310 هزار تومان تخفیف جهت خرید هاست و سرور اختصاصی بهره‌مند شوید. جهت خرید با تخفیف بر روی دکمه "خرید کنید" کلیک نمایید.

نظرات کاربران